dark mood

Ma uit la foaia goala cu privirea pierduta, as vrea sa ii vorbesc, as avea atatea sa ii povestesc, dar stiu ca nu m-ar intelege. Am ajuns intr-un punct al vietii in care simt ca nimeni nu o mai face, poate ca nimeni nu mai are timp si pentru altii. Ce vreau de la viata??? Desi pe parcursul ei mi-a tras-o de atatea ori incat m-a durut, m-a inrait si m-a calit si totusi am obtinut tot ce mi-am propus. Am un sot iubitor, un copil superb si o casa, in renovare ce-i drept :). Dar de ce nu e suficient? ce lipseste? Eu lipsesc…nu ma regasesc in niciun fel. Sunt zile in care ma simt ca un caine batut are uraste pe toata lumea, doar pentru ca unul a fost o bruta…Am nevoie de timp sa incep sa ma iubesc pe mine sa  ma recunosc, dar timpul asta afurisit trece cu o viteza ametitoare iar eu sunt blocata in acelasi punct…dar vreau! Stiu ca intodeauna am avut Image

o viata dubla, dar parca nici asta nu mai este suficient. Deci, ce e de facut???

Leave a Reply

